Όταν οι επιβάτες κάπνιζαν μπεσα στα λεωφορεία …

Όταν οι επιβάτες κάπνιζαν μπεσα στα λεωφορεία …

Το πρώτο άρθρο στη κατηγορία αυτή που μου την ενέπνευσε η αδελφή μου με το βιντεάκι αυτό που μου έστειλε.Για να θυμουνται οι παλιοί και να μαθαίνουν οι νεότεροι , όπως έλεγε μια παλιά εκπομπή .